Nálepkování nadaných žáků - překážka i příležitost v rozvoji nadání

To chci

Pokud u nějakého žáka byť jen předpokládáme, že je „nadaný“, již samotný obsahslova nadaný v nás vyvolává řadu nejrůznějších emocí. Tyto pocity ovlivňují to, jako žácích přemýšlíme, jaké k nim zaujímáme postoje, a následně, jak k nim přistupujeme.Pokud tento „verdikt“ nad žákem vyřkne i odborná autorita či instituce, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Eva Machů, 1981-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
310 stran ; 24 cm
Vydáno
Ve Zlíně : Univerzita Tomáše Bati, Fakulta humanitních studií, 2025
Vydání
Pořadí vydání: první
Edice
Pedagogika
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografie
ISBN
978-80-7678-322-5

Vybrat instituci:

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
Ústřední knihovna
4SPV povinný výtisk MON