Nálepkování nadaných žáků - překážka i příležitost v rozvoji nadání
Pokud u nějakého žáka byť jen předpokládáme, že je „nadaný“, již samotný obsahslova nadaný v nás vyvolává řadu nejrůznějších emocí. Tyto pocity ovlivňují to, jako žácích přemýšlíme, jaké k nim zaujímáme postoje, a následně, jak k nim přistupujeme.Pokud tento „verdikt“ nad žákem vyřkne i odborná autorita či instituce, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 310 stran ; 24 cm
- Vydáno
-
Ve Zlíně :
Univerzita Tomáše Bati, Fakulta humanitních studií,
2025
- Vydání
- Pořadí vydání: první
- Edice
- Pedagogika
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografie
- ISBN
- 978-80-7678-322-5
Vybrat instituci:
Jednotky
Nápověda| Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Prezenčně
|
Načítá se…
|
Ústřední knihovna
|
4SPV povinný výtisk MON
|