Bez loga
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 510 s. : il. ; 24 cm
- Vydáno
-
Praha :
Argo : Dokořán,
2005
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- zip
- Témata
- Popis jednotky
- Přeloženo z angličtiny
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 80-7203-671-8 (Argo : váz.)
80-7363-010-9 (Dokořán : váz.)