Žáci potřebují přemýšlet : co pro to mohou udělat jejich učitelé
Kvůli velkému množství informací, které je třeba se v současné době naučit (zejména na středních školách), ztrácíme čas na přemýšlení. Nastává paradoxní situace – zatímco dospívající jsou vývojově připravení na řešení problémů, odhalování souvislostí a kladení otázek, ve škole se musí naučit takové množství … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 174 s. : il. ; 23 cm
- Vydáno
-
Praha :
Portál,
2013
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Popis jednotky
- Terminologické slovníky
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-262-0496-1 (brož.)
Vybrat instituci:
MARC
| LEADER | 00000cam-a2200000-a-4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | kpw01506029 | ||
| 003 | CZ PrNK | ||
| 005 | 20131014131902.4 | ||
| 007 | ta | ||
| 008 | 130625s2013----xr a|||e||||||000 0|cze|| | ||
| 015 | |a cnb002469688 | ||
| 020 | |a 978-80-262-0496-1 (brož.) | ||
| 035 | |a (OCoLC)859737925 | ||
| 040 | |a ABA001 |b cze | ||
| 041 | 0 | |a cze | |
| 044 | |a xr | ||
| 072 | 7 | |a 159.95 |x Vyšší duševní procesy |2 Konspekt |9 17 | |
| 080 | |a 159.95 |2 MRF | ||
| 080 | |a 159.955 |2 MRF | ||
| 080 | |a 159.953.5 |2 MRF | ||
| 080 | |a 159.95:165.194 |2 MRF | ||
| 080 | |a 159.922.72 |2 MRF | ||
| 080 | |a 37.037 |2 MRF | ||
| 080 | |a (048.8) |2 MRF | ||
| 100 | 1 | |a Krejčová, Lenka |7 ola2007404845 |4 aut | |
| 245 | 1 | 0 | |a Žáci potřebují přemýšlet : |b co pro to mohou udělat jejich učitelé / |c Lenka Krejčová |
| 250 | |a Vyd. 1. | ||
| 260 | |a Praha : |b Portál, |c 2013 | ||
| 300 | |a 174 s. : |b il. ; |c 23 cm | ||
| 500 | |a Terminologické slovníky | ||
| 504 | |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy | ||
| 520 | 2 | |b Kvůli velkému množství informací, které je třeba se v současné době naučit (zejména na středních školách), ztrácíme čas na přemýšlení. Nastává paradoxní situace – zatímco dospívající jsou vývojově připravení na řešení problémů, odhalování souvislostí a kladení otázek, ve škole se musí naučit takové množství faktů, že se celé učení promění v memorování, kdy jediným aktivním psychickým procesem je mechanická paměť. V důsledku si žáci pamatují informace do prvního testu nebo zkoušení, a pak je zase rychle zapomenou. Přitom když vzpomínáme na učitele, kteří pro nás byli významnými dospělými a možná i ovlivnili naší volbu profesní kariéry, často jsou to právě učitelé, kteří byli přísní, nároční, ale také nás nutili o okolním světě přemýšlet a ukazovali nám, jak svět kolem nás funguje... | |
| 650 | 0 | 7 | |a poznávání |7 ph124477 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a myšlení |7 ph115391 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a učení |7 ph126979 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a kognitivní psychologie |7 ph121696 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a myšlení dítěte |7 ph344090 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a kompetence k učení |7 ph708688 |2 czenas |
| 655 | 7 | |a monografie |7 fd132842 |2 czenas | |
| 901 | |b 9788026204961 |f 1. vyd. |o 20130930 | ||
| 910 | |a ZLG001 | ||
| 980 | |c 868405 |b 377700548033 |1 159.9 |t N |l 4DNL naučná dospělí |v A |n N |d 30.9.2013 |r 2013 |f 275.00 |w 7201304086 |j PEMIC BOOKS a.s. |x 7 | ||
| 996 | |b 2009224 |l Ústřední knihovna |r 4DNL naučná dospělí |s A |a 0 |e ZLG001 |t ZLG001.2009224 | ||