Prodej problémovým zákazníkům : klíč k vyjednávání a přesvědčování

To chci

Úspěšná kniha špičkového francouzského konzultanta ukazuje efektivní techniky prodeje, které vám pomohou dosáhnout vynikajících výkonů a odlišit se od konkurence. Dozvíte se, jak přimět zákazníka ke spolupráci, jak oslovit zákazníka, který nemá zájem, jak získat informace k vypracování úspěšné nabídky, jak překonávat námitky, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Nicolas Caron, 1964-
Další autoři
Ludmila Desbrosseová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
217 s.
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2002
Edice
Manažer
Témata
ISBN
80-247-0204-5 (brož.)
Navrhnout k digitalizaci
Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:

Vybrat instituci:

MARC

LEADER 00000cam-a2200000-a-4500
001 kpw01280794
003 CZ-ZlKKF
005 20131007082355.2
007 ta
008 060403s2002 xr ||||||||||u0|0|||cze||
015 |a cnb001176947 
020 |a 80-247-0204-5 (brož.) 
040 |a ZLG001  |b cze 
041 0 |a cze 
044 |a xr 
080 |a 339.187 
100 1 |a Caron, Nicolas,  |d 1964-  |7 xx0002474  |4 aut 
245 1 0 |a Prodej problémovým zákazníkům :  |b klíč k vyjednávání a přesvědčování /  |c Nicolas Caron ; [překlad Ludmila Desbrosseová] 
260 |a Praha :  |b Grada Publishing,  |c 2002 
300 |a 217 s. 
490 1 |a Manažer 
541 |h 257 
653 |a psychologie zákazníka 
653 |a psychologie prodeje 
653 |a marketing 
653 |a obchod 
653 |a obchodní jednání 
653 |a obchodní úspěch 
700 1 |a Desbrosseová, Ludmila  |4 trl 
830 0 |a Manažer 
910 |a ZLG001 
980 |c 660096  |b 377700286824  |1 339  |t N  |l 4DNL naučná dospělí  |v A  |n N  |d 26.8.2002  |r 0  |f 257.00  |w T022113  |x 7 
996 |b 645645  |l Ústřední knihovna  |r 4DNL naučná dospělí  |s A  |a 0  |e ZLG001  |t ZLG001.645645