Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky

Get it

Kniha je určena zadavatelům marketingového výzkumu - tedy těm, kdo jej objednávají a financují. Po stručném historickém úvodu radí, jak přesně vymezit cíle výzkumu, předmět výzkumu a jeho objekt. Seznamuje čtenáře s tím, jak marketingový výzkum pomáhá poznat zákazníka, identifikovat jeho potřeby a přání. Věnuje se technikám full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Miroslav Foret
Other Authors
Jana Stávková, 1947-
Document Type
Books
Physical Description
159 s.
Published
Praha : Grada Publishing, 2003
Edition
1. vyd.
Series
Manažer
Subjects
ISBN
80-247-0385-8 (brož.)

Select institution:

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
Ústřední knihovna
4DNL naučná dospělí
Outside loan
Loading…
Ústřední knihovna
4DNL naučná dospělí