Bulvarizace českých médií

To chci

Proč se česká média bulvarizují? Proč se tzv. seriózní tisk i elektronická média tak usilují přiblížit se triviálností svých obsahů a vnějškovou vizuální efektností svých forem přiblížit deníkovým tabloidům či komerčním televizím? Je to opravdu proto, že mizí inteligentní čtenář, posluchač, divák médií, nebo si jen celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Irena Žantovská, 1963- , Lucie Jedličková, 1981- , Petr Bílek, 1950- , Viktorie Hradská, 1944- , Martin Kasarda, 1968- , Peter Duhan, 1946- , Milan Knížák, 1940- , Petr Žantovský, 1962- , Bulvarizace českých médií (konference)
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
56 stran ; 21 cm
Vydáno
[Rudná] : Medias res, 2016
Vydání
1. vydání
Edice
Sborník (Medias res)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-87957-08-0

Vybrat instituci:

MARC

LEADER 00000cam-a2200000-i-4500
001 kpw01543456
003 CZ-ZlKKF
005 20251204034021.6
007 ta
008 160414s2016----xr ||||f||||||100 0|cze||
015 |a cnb002791503 
020 |a 978-80-87957-08-0  |q (brožováno) 
035 |a (OCoLC)949217450 
040 |a ABA001  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze  |a slo 
043 |a e-xr--- 
044 |a xr 
072 7 |a 316.4/.7  |x Sociální interakce. Sociální komunikace  |2 Konspekt  |9 18 
080 |a 316.774  |2 MRF 
080 |a 316.774:070.16  |2 MRF 
080 |a 316.772.4  |2 MRF 
080 |a 316.774:316.3  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (062.534)  |2 MRF 
111 2 |4 aut  |a Bulvarizace českých médií (konference)  |d (2015 :  |c Praha, Česko)  |7 ko2016910317 
245 1 0 |a Bulvarizace českých médií /  |c Irena Žantovská, Lucie Jedličková, Petr Bílek, Viktoria Hradská, Martin Kasarda, Peter Duhan, Milan Knížák, Petr Žantovský 
250 |a 1. vydání 
264 1 |a [Rudná] :  |b Medias res,  |c 2016 
300 |a 56 stran ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Sborník ;  |v č. 4/2016 
504 |a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy 
520 2 |b Proč se česká média bulvarizují? Proč se tzv. seriózní tisk i elektronická média tak usilují přiblížit se triviálností svých obsahů a vnějškovou vizuální efektností svých forem přiblížit deníkovým tabloidům či komerčním televizím? Je to opravdu proto, že mizí inteligentní čtenář, posluchač, divák médií, nebo si jen média sama usnadňují život a na snižování nároků poptávky publika se jen vymlouvají? ... 
546 |a Částečně slovenský text 
650 0 7 |a masmédia  |7 ph115233  |2 czenas 
650 0 7 |a bulvární média  |7 ph588209  |2 czenas 
650 0 7 |a mediální komunikace  |7 ph122737  |2 czenas 
650 0 7 |a masmédia a společnost  |7 ph551078  |2 czenas 
650 0 9 |a mass media  |2 eczenas 
650 0 9 |a tabloids  |2 eczenas 
650 0 9 |a communication in mass media  |2 eczenas 
650 0 9 |a mass media and society  |2 eczenas 
651 7 |a Česko  |7 ge128065  |2 czenas 
653 0 |a česká společnost 
655 7 |a sborníky konferencí  |7 fd133333  |2 czenas 
655 9 |a proceedings of conferences  |2 eczenas 
700 1 |a Žantovská, Irena,  |d 1963-  |7 js20011212020  |4 aut 
700 1 |a Jedličková, Lucie,  |d 1981-  |7 xx0202887  |4 aut 
700 1 |a Bílek, Petr,  |d 1950-  |7 jk01012069  |4 aut 
700 1 |a Hradská, Viktorie,  |d 1944-  |7 jk01042645  |4 aut 
700 1 |a Kasarda, Martin,  |d 1968-  |7 ola2002151451  |4 aut 
700 1 |a Duhan, Peter,  |d 1946-  |7 js20011212121  |4 aut 
700 1 |a Knížák, Milan,  |d 1940-  |7 jk01060827  |4 aut 
700 1 |a Žantovský, Petr,  |d 1962-  |7 jn20000402963  |4 aut 
830 0 |a Sborník (Medias res) 
910 |a ZLG001 
980 |c 901065  |b 377700580704  |1 316  |t N  |l 4DNL naučná dospělí  |v A  |n N  |d 3.5.2016  |r 2016  |f 149.00  |w 1659001561  |j EUROMEDIA GROUP, k.s.  |x 7 
996 |b 2173367  |l Ústřední knihovna  |r 4DNL naučná dospělí  |s A  |a 0  |e ZLG001  |t ZLG001.2173367