Jak se děti učí významu slov

To chci

Porozumění významům slov je jedním ze základních problémů současného zkoumání lidského myšlení. Paul Bloom zastává přístup, že učení se významům slov je výsledkem interakce rozličných kognitivních a jazykových schopností, mezi něž patří schopnost porozumět záměrům druhých lidí, schopnost osvojit si abstraktní pojmy, schopnost celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Paul Bloom, 1963-
Další autoři
Jan Chromý, 1983-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
294 stran : ilustrace ; 24 cm
Vydáno
Praha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015
Vydání
První české vydání
Edice
Lingvistika (Karolinum)
Témata
Popis jednotky
Terminologický česko-anglický a anglicko-český slovník
Bibliografie
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-246-3095-3

:


MARC

LEADER 00000cam-a2200000-i-4500
001 kpw01538079
003 CZ PrNK
005 20160128114210.8
007 ta
008 150826s2015----xr a|||f||||||001|0|cze||
015 |a cnb002727209 
020 |a 978-80-246-3095-3  |q (brožováno) 
035 |a (OCoLC)931999812 
040 |a ABA001  |b cze  |e rda 
041 1 |a cze  |h eng 
044 |a xr 
072 7 |a 81  |x Lingvistika. Jazyky  |2 Konspekt  |9 11 
080 |a 159.922.72  |2 MRF 
080 |a 81'232  |2 MRF 
080 |a 81'23  |2 MRF 
080 |a 81'37  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Bloom, Paul,  |d 1963-  |7 xx0057989  |4 aut 
240 1 0 |a How children learn the meanings of words.  |l Česky 
245 1 0 |a Jak se děti učí významu slov /  |c Paul Bloom ; z anglického originálu How children learn the meanings of words ... přeložil Jan Chromý 
250 |a První české vydání 
264 1 |a Praha :  |b Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum,  |c 2015 
300 |a 294 stran :  |b ilustrace ;  |c 24 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Lingvistika 
500 |a Terminologický česko-anglický a anglicko-český slovník 
504 |a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík 
520 2 |a Porozumění významům slov je jedním ze základních problémů současného zkoumání lidského myšlení. Paul Bloom zastává přístup, že učení se významům slov je výsledkem interakce rozličných kognitivních a jazykových schopností, mezi něž patří schopnost porozumět záměrům druhých lidí, schopnost osvojit si abstraktní pojmy, schopnost porozumět syntaktické struktuře a určité obecnější schopnosti týkající se paměti a učení. Ačkoli ostatní vědci dosud spojovali učení se slovům s některou z těchto dovedností, Bloom je první, kdo ukazuje, že k úplnému porozumění slovům je potřeba všech těchto lidských schopností. Na to, aby si děti – ale i dospělí – osvojili i ta nejjednodušší slova, potřebují bohaté pojmové, sociální a jazykové dovednosti, které se vzájemně doplňují. 
650 0 7 |a vývoj dítěte  |7 ph127471  |2 czenas 
650 0 7 |a jazyková akvizice  |7 ph442516  |2 czenas 
650 0 7 |a psycholingvistika  |7 ph124802  |2 czenas 
650 0 7 |a kognitivní lingvistika  |7 ph319015  |2 czenas 
650 0 7 |a sémantika  |7 ph117272  |2 czenas 
650 0 9 |a child development  |2 eczenas 
650 0 9 |a language acquisition  |2 eczenas 
650 0 9 |a psycholinguistics  |2 eczenas 
650 0 9 |a cognitive linguistics  |2 eczenas 
650 0 9 |a semantics  |2 eczenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
655 9 |a monographs  |2 eczenas 
700 1 |a Chromý, Jan,  |d 1983-  |7 mzk2007390583  |4 trl 
830 0 |a Lingvistika (Karolinum) 
901 |b 9788024630953  |f 1. české vydání  |o 20151104 
910 |a ZLG001 
980 |c 894896  |b 377700574535  |1 80  |t N  |l 4DNL naučná dospělí  |v A  |n N  |d 24.11.2015  |r 2015  |f 288.00  |w paragon 52/2015  |j Nakladatelství Karolinum  |x 7 
980 |c 894895  |b 377700574534  |1 80  |t N  |l 03 Jižní Svahy  |v A  |n N  |d 24.11.2015  |r 2015  |f 288.00  |w paragon 52/2015  |j Nakladatelství Karolinum  |x 7 
996 |b 2145082  |l Ústřední knihovna  |r 4DNL naučná dospělí  |s A  |a 0  |e ZLG001  |t ZLG001.2145082 
996 |b 2145081  |l Jižní Svahy  |r 03 Jižní Svahy  |s A  |a 0  |e ZLG001  |t ZLG001.2145081