Jak se děti učí významu slov

To chci

Porozumění významům slov je jedním ze základních problémů současného zkoumání lidského myšlení. Paul Bloom zastává přístup, že učení se významům slov je výsledkem interakce rozličných kognitivních a jazykových schopností, mezi něž patří schopnost porozumět záměrům druhých lidí, schopnost osvojit si abstraktní pojmy, schopnost celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Paul Bloom, 1963-
Další autoři
Jan Chromý, 1983-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
294 stran : ilustrace ; 24 cm
Vydáno
Praha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015
Vydání
První české vydání
Edice
Lingvistika (Karolinum)
Témata
Popis jednotky
Terminologický česko-anglický a anglicko-český slovník
Bibliografie
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-246-3095-3

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Ústřední knihovna
4DNL naučná dospělí
Absenčně
Načítá se…
Jižní Svahy
03 Jižní Svahy