Jak se děti učí významu slov
Porozumění významům slov je jedním ze základních problémů současného zkoumání lidského myšlení. Paul Bloom zastává přístup, že učení se významům slov je výsledkem interakce rozličných kognitivních a jazykových schopností, mezi něž patří schopnost porozumět záměrům druhých lidí, schopnost osvojit si abstraktní pojmy, schopnost … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 294 stran : ilustrace ; 24 cm
- Vydáno
-
Praha :
Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum,
2015
- Vydání
- První české vydání
- Edice
- Lingvistika (Karolinum)
- Témata
- Popis jednotky
- Terminologický česko-anglický a anglicko-český slovník
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-80-246-3095-3