Brand building : budování obchodní značky

To chci

Vytvoření silné značky a její úspěšné uvedení na trh. Publikace je určena marketingovým pracovníkům a obchodním manažerům, kterým poradí, jak vybudovat silnou firemní značku, která „přitáhne“ a udrží zákazníky, a také studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, jimž objasní řadu reklamních a marketingových termínů, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
David A. Aaker, 1938-
Další autoři
Vilém Jungmann
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
312 s.
Vydáno
Praha : Computer Press, 2003
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Business books
Témata
ISBN
80-7226-885-6 (váz.)

:


Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.