Inkluzivní vzdělávání

To chci

Monografie je věnována pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení. V dnešní době již zcela přirozeně uznáváme právo všech lidí na vzdělávání, zásadní otázkou tedy není, ZDA může být dítě vzděláváno v běžné škole, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Vanda Hájková, 1964-
Další autoři
Iva Strnadová, 1977-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
217 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2010
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Pedagogika (Grada
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy, bibliografii a rejstříky
ISBN
978-80-247-3070-7 (brož.)

Vybrat instituci:

MARC

LEADER 00000nam a2200000-a 4500
001 016280000634119
005 20250227213620.4
008 100906s2010----xr-|||||||||||||||||cze-d
015 |a cnb002104736 
020 |a 978-80-247-3070-7 (brož.) :  |c 299.00 Kč 
040 |a PBG001  |b cze 
080 |a 37  |2 h 
100 1 |a Hájková, Vanda,  |d 1964-  |7 xx0034883  |4 aut 
245 1 0 |a Inkluzivní vzdělávání /  |c Vanda Hájková, Iva Strnadová 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Grada Publishing,  |c 2010 
300 |a 217 s. :  |b il. ;  |c 21 cm 
490 1 |a Pedagogika 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy, bibliografii a rejstříky 
650 0 4 |a škola  |7 ph127804 
650 0 4 |a pedagogové  |7 ph137912 
650 0 4 |a žáci  |7 ph128055 
653 |a inkluzivní vzdělávání  |a učení  |a metody  |a strategie  |a výuka  |a vztahy  |a výzkumy  |a analýzy  |a studie 
700 1 |a Strnadová, Iva,  |d 1977-  |7 mzk2006363592  |4 aut 
830 0 |a Pedagogika (Grada 
910 |a PBG001  |b 37 
996 |b 315100473990  |e PBG001  |h 37  |l Oddělení pro dospělé  |s A  |a 0  |t PBG001.315100473990 
997 |t KN