Inkluzivní vzdělávání
Monografie je věnována pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení. V dnešní době již zcela přirozeně uznáváme právo všech lidí na vzdělávání, zásadní otázkou tedy není, ZDA může být dítě vzděláváno v běžné škole, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 217 s. : il. ; 21 cm
- Vydáno
-
Praha :
Grada Publishing,
2010
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Pedagogika (Grada
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografické odkazy, bibliografii a rejstříky
- ISBN
- 978-80-247-3070-7 (brož.)
Vybrat instituci:
MARC
| LEADER | 00000nam a2200000-a 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 016280000634119 | ||
| 005 | 20250227213620.4 | ||
| 008 | 100906s2010----xr-|||||||||||||||||cze-d | ||
| 015 | |a cnb002104736 | ||
| 020 | |a 978-80-247-3070-7 (brož.) : |c 299.00 Kč | ||
| 040 | |a PBG001 |b cze | ||
| 080 | |a 37 |2 h | ||
| 100 | 1 | |a Hájková, Vanda, |d 1964- |7 xx0034883 |4 aut | |
| 245 | 1 | 0 | |a Inkluzivní vzdělávání / |c Vanda Hájková, Iva Strnadová |
| 250 | |a Vyd. 1. | ||
| 260 | |a Praha : |b Grada Publishing, |c 2010 | ||
| 300 | |a 217 s. : |b il. ; |c 21 cm | ||
| 490 | 1 | |a Pedagogika | |
| 504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy, bibliografii a rejstříky | ||
| 650 | 0 | 4 | |a škola |7 ph127804 |
| 650 | 0 | 4 | |a pedagogové |7 ph137912 |
| 650 | 0 | 4 | |a žáci |7 ph128055 |
| 653 | |a inkluzivní vzdělávání |a učení |a metody |a strategie |a výuka |a vztahy |a výzkumy |a analýzy |a studie | ||
| 700 | 1 | |a Strnadová, Iva, |d 1977- |7 mzk2006363592 |4 aut | |
| 830 | 0 | |a Pedagogika (Grada | |
| 910 | |a PBG001 |b 37 | ||
| 996 | |b 315100473990 |e PBG001 |h 37 |l Oddělení pro dospělé |s A |a 0 |t PBG001.315100473990 | ||
| 997 | |t KN | ||