Reklama plánování a příprava

Get it

V obsáhlém textu autor velice zdlouhavě vysvětluje pojem a provedení reklamních průzkumů; hovoří o vzniku tzv. reklamního poselství a věnuje se i teorii uměleckého ztvárnění reklamy. Pojednává i o předběžném testování zákazníků, radí, jak s nimi vést rozhovory a jak plánovat a připravovat reklamní kampaň. To vše se snaží full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Jon Steel
Document Type
Books
Physical Description
256 s. : il. ; 23 cm
Published
Praha : Computer Press, 2003
Edition
Vyd. 1.
Series
Praxe manažera
Subjects
ISBN
80-251-0065-0

Select institution:

MARC

LEADER 00000nam 2200000 a 4500
001 c094073
003 CZ-VyKKD
005 20180725075734.9
007 tu
008 040224s--------xr--|--e------|||-||cze||
020 |a 80-251-0065-0  |q váz. :  |c 390.00 
040 |a VYG001  |b cze 
041 1 |a cze 
044 |a xr  |c CZ 
080 |a 659  |2 1.vyd. 
100 1 |a Steel, Jon  |4 aut  |7 xx0015532 
245 1 0 |a Reklama plánování a příprava /  |c Jon Steel ; [překlad Libuše Mohelská] 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Computer Press,  |c 2003 
300 |a 256 s. :  |b il. ;  |c 23 cm 
490 1 |a Praxe manažera 
520 3 |a V obsáhlém textu autor velice zdlouhavě vysvětluje pojem a provedení reklamních průzkumů; hovoří o vzniku tzv. reklamního poselství a věnuje se i teorii uměleckého ztvárnění reklamy. Pojednává i o předběžném testování zákazníků, radí, jak s nimi vést rozhovory a jak plánovat a připravovat reklamní kampaň. To vše se snaží podpořit i pomocí psychologie - psychologie zákazníka. - Doplněno i uzkázkami rozhovorů a nepříliš přesvědčivými černobílými fotografiemi.  |c okcz  |u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788025100653  |2 Web obalkyknih.cz 
653 1 4 |a reklama 
996 |b 331100157431  |c N-659/ST  |h N-659/ST  |l 11A  |s A  |a 24  |w c094073_0001  |t VYG001.331100157431