Reklama plánování a příprava

To chci

V obsáhlém textu autor velice zdlouhavě vysvětluje pojem a provedení reklamních průzkumů; hovoří o vzniku tzv. reklamního poselství a věnuje se i teorii uměleckého ztvárnění reklamy. Pojednává i o předběžném testování zákazníků, radí, jak s nimi vést rozhovory a jak plánovat a připravovat reklamní kampaň. To vše se snaží celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jon Steel
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
256 s. : il. ; 23 cm
Vydáno
Praha : Computer Press, 2003
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Praxe manažera
Témata
ISBN
80-251-0065-0

Vybrat instituci:

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
11A
N-659/ST