Království značky

To chci

Úspěch značky = obchodní úspěch. Život a zánik firmy závisí často na síle a image značky. Omyly při strategickém řízení a tvorbě značky mohou mít fatální význam. V knize, která se stala světovým bestsellerem, přináší autor čtenářům jedinečný a zasvěcený pohled na management, tvorbu a marketing značky. Na skutečných příkladech celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Matt Haig, 1975-
Další autoři
Martina Kusinová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
322 s.
Vydáno
Praha : Ekopress, 2006
Vydání
1. vyd.
Témata
Popis jednotky
Podnázev z obálky: Největší omyly a úspěchy všech dob.
Další údaje z obálky: Zasvěcený pohled a výstižný komentář vývoje, úspěchů a nezdarů světových značek.
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy.
ISBN
80-86929-09-4

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Fond
Dospělí-sklad - věž
339 221.861