Království značky
Úspěch značky = obchodní úspěch. Život a zánik firmy závisí často na síle a image značky. Omyly při strategickém řízení a tvorbě značky mohou mít fatální význam. V knize, která se stala světovým bestsellerem, přináší autor čtenářům jedinečný a zasvěcený pohled na management, tvorbu a marketing značky. Na skutečných příkladech … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 322 s.
- Vydáno
-
Praha :
Ekopress,
2006
- Vydání
- 1. vyd.
- Témata
- Popis jednotky
- Podnázev z obálky: Největší omyly a úspěchy všech dob.
Další údaje z obálky: Zasvěcený pohled a výstižný komentář vývoje, úspěchů a nezdarů světových značek.
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy. - ISBN
- 80-86929-09-4