Jazyk jako stigma? : analýza chybovosti textů romských žáků 9. ročníku základních škol praktických
Studie se zabývá chybovostí v psaném projevu romských žáků 9. ročníků základních škol praktických, přičemž analyzuje 130 školních prací těchto žáků dostupných v databance ROMi (databanka psaného a mluveného projevu romských dětí a mládeže v češtině). Autorka se zaměřuje především na stigmatizující potenciál zkoumaných … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 146 s. : il. ; 21 cm
- Vydáno
-
Praha :
Filozofická fakulta Univerzity Karlovy,
2013
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Varia
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-7308-486-8 (brož.)