Jazyk jako stigma? : analýza chybovosti textů romských žáků 9. ročníku základních škol praktických

To chci

Studie se zabývá chybovostí v psaném projevu romských žáků 9. ročníků základních škol praktických, přičemž analyzuje 130 školních prací těchto žáků dostupných v databance ROMi (databanka psaného a mluveného projevu romských dětí a mládeže v češtině). Autorka se zaměřuje především na stigmatizující potenciál zkoumaných celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Zuzana Bedřichová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
146 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, 2013
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Varia
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-7308-486-8 (brož.)

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
Naučná
N65815