Budoucnost konkurence : spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem
Kniha zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka většinou již nespočívá ve výrobcích a službách, které mu firmy vnucují. Uspět a zajistit si ziskový růst budou moci jen ty firmy, které se soustředí na inovování prostředí zkušenosti, v němž se jednotliví … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 277 s. ; 25 cm
- Vydáno
-
Praha :
Management Press,
2005
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Knihovna světového managementu
- Témata
- Popis jednotky
- Název originálu: The future of compatition. Co-creating unique value with customers
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN
- 80-7261-126-7