Budoucnost konkurence : spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem

To chci

Kniha zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka většinou již nespočívá ve výrobcích a službách, které mu firmy vnucují. Uspět a zajistit si ziskový růst budou moci jen ty firmy, které se soustředí na inovování prostředí zkušenosti, v němž se jednotliví celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
C. K. Prahalad, 1941-
Další autoři
Venkatram Ramaswamy
Irena Grusová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
277 s. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2005
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Knihovna světového managementu
Témata
Popis jednotky
Název originálu: The future of compatition. Co-creating unique value with customers
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
80-7261-126-7

: