Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

To chci

Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing marketing, jak jsme jej dosud znali nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Zapomeňte na "budování image", "upevňování vztahů" a "důvěrné poznání" nejde o to, aby zákazníci vaše produkty milovali, ale aby je kupovali! Po Zymanově loňském celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Sergio Zyman
Další autoři
Irena Grusová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
214 s. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2005
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Knihovna světového managementu
Témata
Popis jednotky
Název originálu: The end of marketing as we know it
Bibliografie
Obsahuje rejstřík
ISBN
80-7261-134-8

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Sklad
N39254