Mezinárodní marketingový management

To chci

Kniha se obrací na všechny, kteří se v rámci vzdělávání nebo povolání konfrontují s problémy mezinárodně orientovaného marketingu. Fundované kompendium poznatků a principů marketingového ma-nagementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů shrnuje marketingové plánování, controlling a organizaci včetně řízení lidského potenciálu. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Ralph Berndt, 1947-
Další autoři
Claudia Fantapié Altobelli
Ludmila Fatěnová
Matthias Sander
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
viii, 360 s. ; 23 cm
Vydáno
Brno : Computer Press, a.s., 2007
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Praxe manažera
Témata
Popis jednotky
Název originálu: Internationales Marketing-Management
Bibliografie
Obsahuje rejstřík
ISBN
978-80-251-1641-8 (brož.)

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Sklad
N45509