Brand building : budování obchodní značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh

To chci

Vytvoření silné značky a její úspěšné uvedení na trh. Publikace je určena marketingovým pracovníkům a obchodním manažerům, kterým poradí, jak vybudovat silnou firemní značku, která „přitáhne“ a udrží zákazníky, a také studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, jimž objasní řadu reklamních a marketingových termínů, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
David A. Aaker, 1938-
Další autoři
Vilém Jungmann
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
14 s., 312 s
Vydáno
Brno : Computer Press, 2003
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Praxe manažera
Témata
ISBN
80-7226-885-6

Vybrat instituci:

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Hlavní budova
Dospělí