Brand building : budování obchodní značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh

Get it

Vytvoření silné značky a její úspěšné uvedení na trh. Publikace je určena marketingovým pracovníkům a obchodním manažerům, kterým poradí, jak vybudovat silnou firemní značku, která „přitáhne“ a udrží zákazníky, a také studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, jimž objasní řadu reklamních a marketingových termínů, full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
David A. Aaker, 1938-
Other Authors
Vilém Jungmann
Document Type
Books
Physical Description
14 s., 312 s
Published
Brno : Computer Press, 2003
Edition
Vyd. 1.
Series
Praxe manažera
Subjects
ISBN
80-7226-885-6

Select institution:

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
Hlavní budova
Dospělí