Brand building : budování obchodní značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh
Vytvoření silné značky a její úspěšné uvedení na trh. Publikace je určena marketingovým pracovníkům a obchodním manažerům, kterým poradí, jak vybudovat silnou firemní značku, která „přitáhne“ a udrží zákazníky, a také studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, jimž objasní řadu reklamních a marketingových termínů, … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 14 s., 312 s
- Published
-
Brno :
Computer Press,
2003
- Edition
- Vyd. 1.
- Series
- Praxe manažera
- Subjects
- ISBN
- 80-7226-885-6
Select institution:
Holdings
Help| Availability | Status | Department | Collection | Location | Description | Note | Call # | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Outside loan
|
Loading…
|
Hlavní budova
|
Dospělí
|