Jak se budují značky : co obchodníci nevědí

To chci

Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální. Kniha přináší výsledky desítky let trvajících výzkumů srozumitelnou celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Byron Sharp
Další autoři
Petr Sumcov
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
241 stran : ilustrace ; 24 cm
Vydáno
Praha : Dobrovský s.r.o., 2018
Edice
Knihy Omega
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-7390-618-4

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Dospělé
658/659