Učitel a problémový žák : strategie pro řešení problémů s kázní a učením
Autoři vycházejí z vlastních výchovných zkušeností a předkládají také syntézu zkušeností stovek vyučujících, u kterých prováděli průzkumy. Tyto průzkumy byly zaměřeny na metody práce se žáky považovanými za obtížné zvladatelné. Zaznamenali a utřídili zkušenosti mnoha vyučujících, jejichž výchovný přístup k takovým … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 121 s.
- Vydáno
-
Praha :
Portál,
2005
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Pedagogická praxe
- Témata
- pedagogika > školy > učitelé > žáci > problémové děti > děti > třídy > komunikace (sdělování) > vzdělávání > rady
- ISBN
- 80-7178-907-0