Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace

To chci

Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Barbora Osvaldová
Další autoři
Jan Halada
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
263 s.
Vydáno
Praha : Libri, 2007.
Vydání
3. rozš. vyd.
Témata
ISBN
978-80-7277-266-7

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
Knihovna AV ČR - Národní
Hala
01F OSVALD
Absenčně
Načítá se…
Knihovna AV ČR - Jenštejn
Depozitář / do 2 prac. dnů
F 137947