Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat

To chci

Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jozef Ftorek, 1973-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
215 s. : il., portréty, faksim.
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2012.
Vydání
3., rozš. vyd.
Edice
Komunikace
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy.
ISBN
978-80-247-3926-7

:

Informace o knihovně

Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna Autorsky chráněné Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius
Digitální knihovna Dostupné v prostorách NK ČR Digitalizovaný dokument Národní digitální knihovna
Web e-book Jihočeská vědecká knihovna v Českých Budějovicích