Psychologie médií = [Orig.: Psychology of the media]

To chci

Od novin po sociální sítě hrají masmédia obrovskou roli v utváření způsobu, jakým nahlížíme sami sebe i ty druhé. Autor této poutavé knihy David Giles, který je lektorem psychologie médií při britské University of Winchester, zkoumá naše vztahy s médii, zabývá se účinky reklamy, adorací celebrit a vlivem médií na chování lidí. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
David Giles, 1964-
Další autoři
Helena Šolcová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
185 s.
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2012.
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Z pohledu psychologie
Témata
Popis jednotky
Terminologický slovník
Bibliografie
Obsahuje bibliografie
ISBN
978-80-247-3921-2

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Knihovna AV ČR - Národní
Hala
09C GILES
Absenčně
Načítá se…
Knihovna AV ČR - Jenštejn
Depozitář / do 2 prac. dnů
E 76980