Marketingové plánování praktická příručka manažera

To chci

V první části knihy se seznámíte s prováděním hodnocení trhu, plánováním, předvídáním, marketingovou komunikací, podporou prodeje a ekonomickým hodnocením výsledků této činnosti. V druhé části je systematický návod pro sestavení plánu; obsahuje fundovaně vypracované marketingové plánovací tabulky - tj. marketingový plánovač.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
John Cooper, 1946-
Peter Lane
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
230 s. : il., formuláře ; 23 cm
Vydáno
xr Praha Grada 1999
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Manažer
Témata
Popis jednotky
zadní desky nejsou k dispozici
Přeloženo z angličtiny
Terminologický slovníček
Obsahuje rejstřík
Converted from MODS 3.6 to MARCXML using MODS3-6_MARC21slim_XSLT1-0.xsl (Revision 3.03 20200416)
ISBN
80-7169-641-2

Vybrat instituci:

Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.