Marketingové plánování praktická příručka manažera

Get it

V první části knihy se seznámíte s prováděním hodnocení trhu, plánováním, předvídáním, marketingovou komunikací, podporou prodeje a ekonomickým hodnocením výsledků této činnosti. V druhé části je systematický návod pro sestavení plánu; obsahuje fundovaně vypracované marketingové plánovací tabulky - tj. marketingový plánovač.

Saved in:

Bibliographic Details

Other Authors
John Cooper, 1946-
Peter Lane
Document Type
Books
Physical Description
230 s. : il., formuláře ; 23 cm
Published
xr Praha Grada 1999
Edition
Vyd. 1.
Series
Manažer
Subjects
Item Description
zadní desky nejsou k dispozici
Přeloženo z angličtiny
Terminologický slovníček
Obsahuje rejstřík
Converted from MODS 3.6 to MARCXML using MODS3-6_MARC21slim_XSLT1-0.xsl (Revision 3.03 20200416)
ISBN
80-7169-641-2

Select institution:

Destination Accessibility Link Link source
Digital library Copyrighted Digitalizovaný dokument Moravian Library in Brno - Kramerius
Digital library Available in the NL CR premises Digitalizovaný dokument National Digital Library