Od lokálních mítinků k politickému marketingu teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní

To chci

Autorka vypracovává v textu teoretický rámec tří vzájemně propojených politických procesů: politické komunikace, volebních kampaní a politického marketingu.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Eva Lebedová, 1981-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
106 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
xr Brno Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav 2005
Vydání
1. vyd.
Témata
Popis jednotky
400 výt.
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Converted from MODS 3.6 to MARCXML using MODS3-6_MARC21slim_XSLT1-0.xsl (Revision 3.03 20200416)
ISBN
80-210-3800-4

Vybrat instituci:

Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna Dostupné v prostorách NK ČR Digitalizovaný dokument Národní digitální knihovna