Cíle a obsahy školního vzdělávání a metodologie jejich utváření

To chci

Cílem publikace je předložit teoreticko-empirickou analýzu procesů utváření cílů a obsahů školního vzdělávání. Směřováním k tomuto cíli je hledáním odpovědi na otázku, kudy vede cesta od oborových cílů a obsahů ke kurikulárním cílům a obsahům, od učiva k žákovským znalostem, dovednostem, kompetencím či jiným dispozicím. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Tomáš Janík, 1977-
Josef Maňák, 1924-
Petr Knecht, 1981-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
181 s. : il. ; 23 cm
Vydáno
Brno Paido 2009
Vydání
1. vyd.
Edice
Pedagogický výzkum v teorii a praxi
Témata
Popis jednotky
300 výt.
Obsahuje bibliografii a rejstříky
Anglické resumé
Converted from MODS 3.6 to MARCXML using MODS3-6_MARC21slim_XSLT1-0.xsl (Revision 3.03 20200416)
ISBN
978-80-7315-194-2

:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna Dostupné v prostorách NK ČR Digitalizovaný dokument Národní digitální knihovna
Digitální knihovna Autorsky chráněné Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius