Cíle a obsahy školního vzdělávání a metodologie jejich utváření
Cílem publikace je předložit teoreticko-empirickou analýzu procesů utváření cílů a obsahů školního vzdělávání. Směřováním k tomuto cíli je hledáním odpovědi na otázku, kudy vede cesta od oborových cílů a obsahů ke kurikulárním cílům a obsahům, od učiva k žákovským znalostem, dovednostem, kompetencím či jiným dispozicím. … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 181 s. : il. ; 23 cm
- Vydáno
-
Brno
Paido
2009
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Pedagogický výzkum v teorii a praxi
- Témata
- Popis jednotky
- 300 výt.
Obsahuje bibliografii a rejstříky
Anglické resumé
Converted from MODS 3.6 to MARCXML using MODS3-6_MARC21slim_XSLT1-0.xsl (Revision 3.03 20200416) - ISBN
- 978-80-7315-194-2
:
Záznam není součástí řezu
Cíl | Přístupnost | Odkaz | Zdroj odkazu |
---|---|---|---|
Digitální knihovna | Dostupné v prostorách NK ČR | Digitalizovaný dokument | Národní digitální knihovna |
Digitální knihovna | Autorsky chráněné | Digitalizovaný dokument | Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius |