Tvořivá hra jako cesta k pochopení literárního díla
Autorka prezentuje na konkrétních příkladech řadu modelových situací, které vycházejí z četby literárních textů a práce s nimi. Uvádí metodické postupy, které poslouží k vybavení žáků potřebnými dovednostmi (rozvoj hlasových a pohybových schopností, představivosti, rytmického cítění, komunikace a tvořivosti). Především pak … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 106 s. : il.
- Vydáno
-
Plzeň :
Fraus,
2002
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Moderní pedagogika v teorii a praxi
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 80-7238-182-2 (brož.)
- Navrhnout k digitalizaci
- Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Absenčně
|
Načítá se…
|
SLIXXX
|
|
371.3 | N 0 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
SLIXXX
|
|
792 | N 0 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
SLIXXX
|
|
371.3 | N 0 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
ZLIVED
|
|
A 169337 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
ZLIVED
|
|
792 | A 169337 a | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
MLIDAM
|
|
PEDAGOGICKÁ_LITERATURA»792 | MN 38108 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
KLINAU
|
|
A 169337 b |