Rétorika pro obchodníky i běžný život
Titul je určen pro ty, pro které je vysvětlování a přesvědčování denním chlebem – obchodníky, ale také manažery, učitele, politiky ad. Nabídne jim ucelený kurz, jehož úkolem je vylepšit vystupování, mluvu, ale především argumentaci. Projde nejčastější námitky a poradí, jak se na ně co nejlépe připravit a jak je v praxi zvládnout. … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 327 s. : il. ; 24 cm + 1 DVD
- Vydáno
-
Brno :
Computer Press,
2011
- Vydání
- 1. vyd.
- Témata
- sociologie > psychologie > sociální > interpersonální > obchodní > mediální > manažerská > komunikace > rétorika > řečnictví > komunikační > dovednosti > mluvený > písemný > projev > stylistika > prezentace > vyjednávání > asertivita > etika
- Popis jednotky
- Obsahuje fotografie, ilustrace, schémata
- Bibliografie
- Bibliografie na s. 301-317 -- Obsahuje rejstřík
Rejstřík - ISBN
- 978-80-251-3052-0