Znevýhodněný žák : deficity dílčích funkcí a oslabení kognitivního výkonu
Odborná publikace renomovaných autorů reaguje na významné legislavně-správní i metodické změny v našem školství a také na potřebu podpůrných opatření u dětí, které se potýkají při vzdělávání s různými potížemi a deficity, což může vést – mimo jiné – ke specifickým poruchám učení a chování.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 218 stran : ilustrace ; 24 cm
- Vydáno
-
Praha :
Grada,
2020
- Vydání
- Vydání 1.
- Edice
- Pedagogika (Grada)
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a rejstříky
- ISBN
- 978-80-271-0621-9
Vybrat instituci:
Jednotky
Nápověda| Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
P
|
N
|
P 28067 | ||||
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
Hlavní budova
|
Půjčovna-sklad
|
P 28067 |