Brand building : budování značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh

To chci

Vytvoření silné značky a její úspěšné uvedení na trh. Publikace je určena marketingovým pracovníkům a obchodním manažerům, kterým poradí, jak vybudovat silnou firemní značku, která „přitáhne“ a udrží zákazníky, a také studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, jimž objasní řadu reklamních a marketingových termínů, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
David A. Aaker, 1938-
Další autoři
Vilém Jungmann
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xiv,312 s. : fot.,tab. ; 23 cm
Vydáno
Brno Computer Press, a. s. 2003
Vydání
Vyd.1.
Edice
Business books
Praxe manažera
Témata
Popis jednotky
Název originálu: Building strong brands
Bibliografie
Obsahuje rejstřík
ISBN
80-7226-885-6

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Dostupné Dospělé oddělení - naučná
658.8