Brand building : budování značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh
Vytvoření silné značky a její úspěšné uvedení na trh. Publikace je určena marketingovým pracovníkům a obchodním manažerům, kterým poradí, jak vybudovat silnou firemní značku, která „přitáhne“ a udrží zákazníky, a také studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, jimž objasní řadu reklamních a marketingových termínů, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- xiv,312 s. : fot.,tab. ; 23 cm
- Vydáno
-
Brno
Computer Press, a. s.
2003
- Vydání
- Vyd.1.
- Edice
- Business books
Praxe manažera - Témata
- Popis jednotky
- Název originálu: Building strong brands
- Bibliografie
- Obsahuje rejstřík
- ISBN
- 80-7226-885-6