Základní učebnice pedagogiky
Vzhledem k odlišnému charakteru uvedených pedagogických věd se jednotlivé části učebnice od sebe poněkud liší způsobem zpracování. Ve všech se ale autoři snažili o navázání dialogu se čtenářem ať už to bude student, či učitel. V učebnici vedle základního textu najdete i poznámky, odkazy na odbornou literaturu, zajímavosti, a … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 246 s. : il., 1 mapa, portréty, faksim. ; 24 cm
- Vydáno
-
Praha :
Grada,
2015
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Pedagogika (Grada)
- Témata
- Popis jednotky
- Obsahuje ilustrace, obrázky a schémata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-247-5039-2
Vybrat instituci:
MARC
| LEADER | 00000nam a2200000-a 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 001820000516562 | ||
| 005 | 20251009213643.5 | ||
| 008 | 141218s2015----xr-|||||||||||||||||cze-d | ||
| 015 | |a cnb002634451 | ||
| 020 | |a 978-80-247-5039-2 |q (brož.) : |c 349.00 Kč | ||
| 040 | |a FMG002 |b cze | ||
| 080 | |a 37 |2 h | ||
| 245 | 0 | 0 | |a Základní učebnice pedagogiky / |c Markéta Dvořáková ... [et al.] |
| 250 | |a Vyd. 1. | ||
| 260 | |a Praha : |b Grada, |c 2015 | ||
| 300 | |a 246 s. : |b il., 1 mapa, portréty, faksim. ; |c 24 cm | ||
| 490 | 1 | |a Pedagogika | |
| 500 | |a Obsahuje ilustrace, obrázky a schémata | ||
| 504 | |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy | ||
| 520 | 2 | |a Vzhledem k odlišnému charakteru uvedených pedagogických věd se jednotlivé části učebnice od sebe poněkud liší způsobem zpracování. Ve všech se ale autoři snažili o navázání dialogu se čtenářem ať už to bude student, či učitel. V učebnici vedle základního textu najdete i poznámky, odkazy na odbornou literaturu, zajímavosti, a především řadu rozmanitých úkolů. Při jejich řešení si nejlépe uvědomíte, že pedagogiku se nemusíme učit zpaměti jako malou násobilku: mnoho věcí, na něž v pedagogice narážíme, už přece známe z vlastního života. Stačí jen o těchto zkušenostech přemýšlet, konfrontovat je s pedagogickou teorií, diskutovat o nich s učiteli či se spolužáky. Pokud byste si u některých úloh (v didaktické části) nebyli jisti, můžete si svůj názor porovnat s klíčem k jejich řešení. Věříme, že tak bude pro vás pedagogika nejen zábavnější, ale že si zároveň lépe osvojíte „pedagogické myšlení“, které zcela jistě uplatníte i při výkonu pedagogické profese. Pro pedagogy je zajímavý interaktivní způsob zpracování některých částí učebnice. Bude jim napomáhat k tomu, aby studenty mohli vést k přemýšlení, samostatnosti a spolupráci s učiteli i se spolužáky. | |
| 650 | 9 | |a educational science |2 eczenas | |
| 653 | 1 | |a pedagogika |a výchova |a vzdělávání |a dějiny |a didaktika |a vyučování |a hodnocení žáků |a osobnosti |a pedagogové |a vysokoškolské učebnice | |
| 655 | 9 | |a textbooks | |
| 700 | 1 | |a Dvořáková, Markéta, |d 1958- |7 jx20090617015 |4 aut | |
| 830 | 0 | |a Pedagogika (Grada) | |
| 910 | |a FMG002 | ||
| 996 | |b 317300316228 |e FMG002 |h 37 |l Místek - odd. pro dospělé |s A |a 0 |t FMG002.317300316228 | ||
| 997 | |t KN | ||