Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují
Publikace renomované autorky přináší praktické poznatky k jednomu z ústředních témat marketingu a prodeje - jak lidé nakupují. Autorka objasňuje otázky jako: Můžeme lidem na celém světě nabízet stejné věci stejným způsobem? Proč dávají lidé přednost určité značce šamponu, když ta druhá má stejné složení a je levnější? … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 283 s. ; il. 23 cm
- Vydáno
-
Praha :
Grada Publishing,
2004
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Manažer
- Témata
- psychologie > marketing > prodej > nákup > obchod > zákazníci > spotřebitelé > chování > komunikace > sociální > příručky > značky > obaly > cena > ochrana
- Popis jednotky
- Obsahuje obrázky, grafy, tabulky
- Bibliografie
- Bibliografie na s. 271-278 -- Obsahuje rejstřík
- ISBN
- 8024703939