Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují

To chci

Publikace renomované autorky přináší praktické poznatky k jednomu z ústředních témat marketingu a prodeje - jak lidé nakupují. Autorka objasňuje otázky jako: Můžeme lidem na celém světě nabízet stejné věci stejným způsobem? Proč dávají lidé přednost určité značce šamponu, když ta druhá má stejné složení a je levnější? celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jitka Vysekalová, 1941-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
283 s. ; il. 23 cm
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2004
Vydání
1. vyd.
Edice
Manažer
Témata
Popis jednotky
Obsahuje obrázky, grafy, tabulky
Bibliografie
Bibliografie na s. 271-278 -- Obsahuje rejstřík
ISBN
8024703939

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
HLAVNI
DOSPELE
SK 159.9
Prezenčně
Načítá se…
HLAVNI
STUDOVNA
ST 159.9