Marketing v pohybu : nový přístup k zisku, růstu a obnově

To chci

Kniha nejvýznamnějšího světového marketingového poradce a jeho spolupracovníků vychází z faktu, že v dnešním světě se trhy mění rychleji než marketing. Aby se firmy s touto skutečností vyrovnaly, musí změnit svou marketingovou strategii a přizpůsobit ji novým globalizačním a hyperkonkurenčním trendům. Kniha ukazuje, jak takovou celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Philip Kotler, 1931-
Další autoři
Dipak C. Jain, 1957-
Suvit Maesincee, 1961-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
171 s. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2007
Vydání
1. vyd.
Témata
Bibliografie
Obsahuje rejstřík
ISBN
9788072611614

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
POBOCKA
DOSPELE
HP 339.1
Prezenčně
Načítá se…
HLAVNI
STUDOVNA
ST 339.1