Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují
Publikace renomované autorky přináší praktické poznatky k jednomu z ústředních témat marketingu a prodeje - jak lidé nakupují. Autorka objasňuje otázky jako: Můžeme lidem na celém světě nabízet stejné věci stejným způsobem? Proč dávají lidé přednost určité značce šamponu, když ta druhá má stejné složení a je levnější? … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 283 s.
- Vydáno
-
Praha :
Grada Publishing,
2004
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Manažer
- Témata
- ISBN
- 80-247-0393-9
Vybrat instituci:
Jednotky
Nápověda| Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
Tds - Ústřední půjčovna sklad
|
|
223082 |