10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat

To chci

Autor vychází ze zásady, že odborně sestavený kvalitní marketingový plán je základem dobrého zisku každé firmy a hnací silou podnikání. Kniha je rozdělena do jednotlivých kapitol, které tematicky odpovídají výše zmíněným marketingovým hříchům - např. špatný odhad potřeb zákazníků, nedostatečný přehled o produkci konkurence, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Philip Kotler, 1931-
Další autoři
Jiří Adamík
Josef Malý, 1958-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
139 s.
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2005
Vydání
1. vyd.
Témata
ISBN
80-247-0969-4

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Tds - Ústřední půjčovna sklad
226412