Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace

To chci

Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Barbora Osvaldová, 1950-
Jan Halada, 1942-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
240 s. : obr. příl.
Vydáno
Praha : Libri, 2007
Vydání
3., rozš. vyd.
Témata
ISBN
978-80-7277-266-7

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Tds - Ústřední půjčovna sklad
234510