Praktická encyklopedie žurnalistiky

To chci

Podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv pracovníků Fakulty sociálních celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Barbora Osvaldová, 1950-
Jan Halada, 1942-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
240 s. : il., portréty
Vydáno
Praha : Libri, 2002
Vydání
2., dopl. vyd.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-7277-108-6

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Sklad