Bez loga
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 510 s. : il.
- Vydáno
-
Praha
Argo : Dokořán,
2005
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Zip
- Témata
- Popis jednotky
- Přeloženo z angličtiny
Obsahuje poznámky a dodatky
Název originálu: No logo - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN
- 80-7203-671-8
80-7363-010-9