Bez loga
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve 20. století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka až do té … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- xxiii, 510 s. : il. ; 24 cm
- Vydáno
-
Praha :
Argo : Dokořán,
2005
- Vydání
- 1. vyd.
- Témata
- ekonomika > obchodování > obchod > marketing > podnikání > trhy > monopoly > zboží > výrobky > značkové zboží > značkové výrobky > obchodní značky > loga > branding > reklama > reklamní průmysl > reklamní kampaně > reklamní strategie > propagace > konkurence > firmy > nadnárodní organizace > zákazníci > spotřebitelé > globalizace > globální společnost > sociální rozdíly > cenzura > privatizace > vykořisťování > nezaměstnanost > protestní hnutí
- Popis jednotky
- Čb. fotografie, grafy, tabulky
Poznámky pod čarou i na konci knihy
Dodatek - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN
- 80-7203-671-8
80-7363-010-9