Žáci potřebují přemýšlet : co pro to mohou udělat jejich učitelé
To chci
Kvůli velkému množství informací, které je třeba se v současné době naučit, ztrácíme čas na přemýšlení. Nastává paradoxní situace – zatímco dospívající jsou vývojově připravení na řešení problémů, odhalování souvislostí a kladení otázek, ve škole se musí naučit takové množství faktů, že se celé učení promění
v memorování, kdy jediným aktivním psychickým procesem je mechanická paměť. Kniha vychází teoretických přístupů pedagogické, kognitivní i obecné psychologie, které propojuje se současnou pedagogickou praxí. Poukazuje na to, jak teorie, kterou mnohdy pokládáme za suché a nezáživné, významně ovlivňují způsob praktické práce s dospívajícími. Text doplňují případové studie, konkrétní příklady z praxe i představení některých metod a přístupů, které se cíleně věnují rozvoji poznávání dětí a dospívajících a mohou představovat inspiraci pro jejich vychovatele. Knihu využijí učitelé druhého stupně základních škol, učitelé středních škol i osmiletých gymnázií, rodiče a další vychovatelé dospívajících, poradenští pracovníci.
… celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
-
Hlavní autor
-
Lenka Krejčová
-
Typ dokumentu
- Knihy
-
Fyzický popis
- 174 s. ; 23 cm
-
Vydáno
-
Praha :
Portál,
2013
-
Vydání
- Vyd. 1.
-
Témata
-
ISBN
- 978-80-262-0496-1