Marketing v otázkách a odpovědích
Profesor mezinárodního marketingu Philip Kotler seřadil jemu nejčastěji kladené otázky týkající se marketingu do témat tak, aby čtenářům umožnil zaměřit se na oblast jejich zájmu. V knize naleznete odpovědi na otázky týkající se témat: trhy a marketing, hlavní marketingové pojmy, hlavní marketingové nástroje známé jako 4P a marketingové … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 130 s. ; 24 cm
- Vydáno
-
Brno: :
CP Books,
2005
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- obchodování > obchody > trh > marketing > maloobchod > internetový marketing > profesionální marketing > osobní marketing > mezinárodní marketing > politický marketing > strategie > průzkumy > nástroje > taktiky > propagace > public relations > reklamní prostředky > prodej > odbyt > rady > příručky
- Popis jednotky
- Přeloženo z angličtiny
Poznámky pod čarou - Bibliografie
- Obsahuje rejstřík
- ISBN
- 80-251-0518-0