Reklama v češtině, čeština v reklamě

To chci

Publikace analyzující reklamu z převážně lingvistického a stylistického hlediska. Autorka zkoumá jazykové prostředky reklamy jako svébytného útvaru na pomezí stylistiky a umění a na řadě četných příkladů z praxe ozřejmuje nástroje, působící vědomě i nevědomě na naše myšlení a konání.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Světla Čmejrková, 1950-2012
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
258 s. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Leda, 2000
Vydání
Vyd. 1
ISBN
80-85927-75-6

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Opatov
Vypujcka
R1b1 R 8598.16