Inkluzivní vzdělávání : [teorie a praxe]
Teoretická východiska pedagogického konceptu, podle něhož všechny děti bez ohledu na stupeň případného postižení navštěvují třídy hlavního vzdělávacího proudu. Studie. Inkluzivní pedagogika umožňuje rozvoj vlastního potenciálu všem jedincům, i těm, kterým brání v přístupu k informacím překážky fyzické, psychické či sociální. … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 217 s. : 7 obr., 24 tab., 6 schémat, 1 graf, fot. ; 21 cm
- Vydáno
-
Praha :
Grada Publishing,
2010
- Vydání
- Vyd. 1
- Edice
- Pedagogika
- ISBN
- 978-80-247-3070-7
Cíl | Přístupnost | Odkaz | Zdroj odkazu |
---|---|---|---|
Digitální knihovna | Autorsky chráněné | Digitalizovaný dokument | Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius |
Digitální knihovna | Dostupné v prostorách NK ČR | Digitalizovaný dokument | Národní digitální knihovna |
Web | e-book | Jihočeská vědecká knihovna v Českých Budějovicích |