Mezinárodní marketingový management

To chci

Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli také ziskový a růstový potenciál, který se nabízí právě na zahraničních trzích. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Ralph Berndt, 1947-
Další autoři
Claudia Fantapié Altobelli
Matthias Sander
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
360 s. : il.
Vydáno
Brno : Computer Press, 2007
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Praxe manažera
Business books
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z němčiny
Bibliografie
Obsahuje rejstřík
ISBN
978-80-251-1641-8

Vybrat instituci:

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Sklad
005