Inkluzivní vzdělávání : [teorie a praxe]
Monografie je věnována inkluzivnímu vzdělávání, tedy pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 217 s. : il. ; 21 cm
- Vydáno
-
Praha :
Grada,
2010
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Pedagogika (Grada)
- Témata
- Popis jednotky
- Terminologický slovník
Anglické resumé - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
- ISBN
- 978-80-247-3070-7 (brož.)
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Absenčně
|
Načítá se…
|
Ústřední knihovna pro dospělé
|
|
37 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
ÚKDM - oddělení pro mládež
|
|
37 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Lochotín
|
|
37 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Doubravka
|
|
37 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Bory
|
|
37 |