Hry na rozvoj dílčích funkcí u dětí : optické a akustické vnímání, jemná motorika a prostorová orientace
První část knihy vás seznámí s pojmem dílčí funkce, ukáže vám na příkladech, kde je hledat a co může způsobit jejich nerovnoměrné zrání. V druhé části publikace na vás čeká svět příběhů malé Aničky, holčičky úplně stejné, jako jsou děti u vás ve třídě. Anička provází děti deseti příběhy deseti lekcemi, dává … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 172 stran : ilustrace (některé barevné) ; 24 cm
- Vydáno
-
Praha :
Grada,
2020
- Vydání
- Vydání 1.
- Edice
- Pedagogika (Grada)
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 978-80-271-1045-2
MARC
LEADER | 00000nam 2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 016600000178441 | ||
005 | 20241108101014.5 | ||
008 | 200525s2020----xr-a|||e||||||000|0|cze-d | ||
015 | |a cnb003180330 | ||
020 | |a 978-80-271-1045-2 |q (brožováno) : |c 279.00 Kč | ||
040 | |a ABG502 |b cze |e rda | ||
080 | |a 371.382 |2 h | ||
100 | 1 | |a Ficová, Lenka Theodora, |d 1967- |7 xx0273122 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Hry na rozvoj dílčích funkcí u dětí : |b optické a akustické vnímání, jemná motorika a prostorová orientace / |c Lenka Theodora Ficová |
250 | |a Vydání 1. | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Grada, |c 2020 | |
300 | |a 172 stran : |b ilustrace (některé barevné) ; |c 24 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
336 | |a statický obraz |b sti |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Pedagogika | |
504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
520 | 2 | |a První část knihy vás seznámí s pojmem dílčí funkce, ukáže vám na příkladech, kde je hledat a co může způsobit jejich nerovnoměrné zrání. V druhé části publikace na vás čeká svět příběhů malé Aničky, holčičky úplně stejné, jako jsou děti u vás ve třídě. Anička provází děti deseti příběhy deseti lekcemi, dává jim různé zábavné úkoly a hraje s nimi hry. Všechny lekce mají stejnou strukturu, použité úkoly jsou voleny a řazeny tak, aby respektovaly vývojovou řadu. Jako motivace jsou využity příběhy s dětskými a pohádkovými postavami. Knížka je ideální pro kolektivní práci s předškoláčky od pěti let (případně již od čtyř let) i pro prvňáčky s nerovnoměrným výkonem ve vzdělávání | |
653 | |a pedagogika |a předškolní pedagogika |a výchova |a vzdělávání |a děti předškolního věku |a vývoj dítěte |a smyslové vnímání |a psychomotorické |a pohybové |a hry |a aktivity |a metodické příručky | ||
830 | 0 | |a Pedagogika (Grada) | |
910 | |a ABG502 | ||
996 | |b 318500216278 |e ABG502 |h 371.382 |l Dospělé oddělení |s A |a 0 |t ABG502.318500216278 | ||
997 | |t KN |