Jak ovlivňovat druhé : manažerské dovednosti
Metoda NLP (neuro linguistic programming) patří již řadu let v obchodním a manažerském světě mezi uznávané dovednosti. Proč? Umožní vám mimo jiné rychle a "kvalitně" vaši protější stranu - ať již jde o obchodní partnery nebo spolupracovníky - přesvědčit a ztotožnit je s myšlenkou, kterou jim předáváte. Jak na to? Kniha Jak ovlivnit … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 120 s.
- Vydáno
-
Praha :
Computer Press,
2001
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Rozvoj osobnosti
- Témata
- management > manažeři > dovednosti > metody > manažerské > práce > ovlivňování > NLP > informace > předávání > obchodní > jednání > mezilidské > vztahy > psychologie > osobnost
- Popis jednotky
- Přeloženo z anglického vydání
- ISBN
- 80-7226-380-3