Jak jednat s různými typy lidí. příručka pro manažery i běžný ži vot
Publikace je určena pro obchodníky, které naučí, jak jednat s klientem nebo partnerem, aby dosáhli bezpečně svého cíle. Pro všechny, kteří řídí větší počet lidí, anebo s ním spolupracují a potřebují přesvědčit různé lidské charaktery. V každé kapitole naleznete mnoho příkladů ze života, za nimi řešení, jak s daným charakterem … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 260 s. : il ; 23 cm
- Vydáno
-
Brno :
Computer Press,
2009
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- psychologie > psychologie osobnosti > typologie > typologie osobnosti > charaktery > psychologické > typy > pracovní vztahy > sebepoznání > lidé > jednání > jednání s lidmi > manažeři > manažerská > komunikace > modelové > situace > příručky
- ISBN
- 978-80-251-2093-4